2013-02-16
 16:49:04

Who the hell is gonna believe me, when I dont believe in myself

Hej bloggen! 
 
Idag ska jag på kalas hos en kompis som fyller 18, känner dock att jag skulle behövt stanna hemma och plugga då jag har fyra prov inom loppet av tre dagar + att jag har övriga läxor och uppsatser på det.. 
 
Tänke bara kika In och berätta att jag lever och så men nu måste jag fortsätta plugga har ca en timma  på mig. 
 
Har inte gjort något speciellt den sist i alla fall så ni missar inget. 
 
Hörs senare Kram <3
Detta är en av sakerna jag ska ha prov på, ni kan ju kika lite På den och se om ni tycker att det ser spännande ut..
 


Isabell

Usch vad mycket att göra :(



PUBLICERAT: 2013-02-19, 17:25:25 | URL: http://isabellhedberg.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -