2010-04-10
 20:26:21

2010-04-10

Hello!!

Kom precis hem från min kusin Emma,, jag sov över hos henne för att våran vän Julia från Göteborg är här i Stockholm!! *Glad*

Vi var inne i stan idag,, men jag tänkte så klart inte på att jag skulle ha med mig penar till kalaset så jag kunde inte köpanågonting,, men jag sår riktigt fina solglasögon,, jag är i stort behov av nya solglasgon...

Imorgon ska jag träffa Julia igen,, för hon "snodde" jag bad henne ta min mössa och när hon var på väg "hem" ringde hon mig och sa att jag glömt att ta tillbaka den så jag blev "tvungen" att träffa henne igen,, men jag är riktigt glad för det! Hon ska förrästen få träffa min underbara kisse Grisen förförsta gången.

Puss och kram (L)

PS: Min katt kallas bara Grisen han heter Lego påriktigt.. han har knorr och då tyckte pappa att han skulle bli en Gris...
      Aja,, ni kanske inte fattar vad jag menar Katt med knorr...?? Men jag tänkte visa lite bilder på min lilla skönhet!! 
    

G sitter och glor på mig...


Han går i nyfallen snö,, Uch.


Fis leker i snön,, Tydlig knorrbild.


Hans ögon lyser upp i morkret,, Wow..


Men vi får inte glömma min andra lilla älskling,, Grisens storasyster Tigge!!


M

söta bilder! vi ses senare hos Catta! ;)



PUBLICERAT: 2010-04-11, 13:38:00 | URL: http://marysss.blogg.se/
Maggibo

Hej ska ha en veckans blogg tävling på bloggan va gärna med i den.



PUBLICERAT: 2010-04-11, 19:47:49 | URL: http://maggibo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -