2010-04-25
 20:23:08

Gitarr!

Hello!

Läste precis Olivias blogg,, där hade hon lagt ut bilder från när jag var hemma hos henne.. PS: Det är jag som knyter skorna.
 Just ja:: Jag skrev fel på hennes blogg adress för nåt blogg inlägg sedan,, men här kommer den rätta ;; oliviasfotoblogg.blogspot.se;; Var det rätt Olivia??

Jag målade naglarna tidigare idag,, denna gång blev det frankmanekyr fast jag tog blå istället för vit,, det blev riktigt snyggt faktiskt. ;; Jag målade derekt på naglarna denna gång,, mina naglar blir tunnas ut varje gång jag använder lösnaglar.

Nu ska jag inte skriva någonting mer för då blir det bara gegga eftersom jag inte har något att skriva om..
Jag försöker spela gitarr det går hyfsat bra,, jag är inte derekt profs..

Ha en bra kväll (L)

Tills vi ses igen!


alma

eftersom att olivia inte svarat ännu kan jag svara för henne;). Ja, det var rätt den här gången. Olivias blogg är: oliviasfotoblogg.blogspot.com



Besök gärna min blogg också (eeestelles.blogg.se;)



(btw, Linnea, hann du med alla saker du skulle göra??)



PUBLICERAT: 2010-04-25, 21:13:49 | URL: http://eeestelles.blogg.se/
olivia

haha nästan rätt den här gången, ;P det ska var .com istället för . se



PUBLICERAT: 2010-04-26, 17:34:42 | URL: http://oliviasfotoblogg.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -