2010-04-28
 23:23:19

Hallå? Hallå?

Hello!

Tidigare idag ringde det någon hit,, jag visste inte vem det var och jag tycker inte om att prata med någon om jag inte vet vem det är.. Så jag började; Hallå, vem är det jag hör dig inte (jag hörde klart och tydligt) jag förtsatte att säja hallå,, efter ett tag börjar han i luren hallåa sig också och frågade om jag hörde han.. ssen hörde jag att han tog telefonen från örat och han säjer lite ginerat "ojj jag har visst ringt fel förlåt.." Det var kul,, jag brukar gör så när det tillexempel ringer telefonförsäljare.. hihi

Nu ska jag sova ses imorgon Kramar (L)


Runarzainab

Very informative...God Bless



PUBLICERAT: 2011-02-07, 11:24:05 | URL: http://runarzainab.blogstie.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -