2010-04-28
 17:22:09

I morgon kommer jag tillbaka!!

Hello!

Imorgon kommer jag tillbaka till skolan Jippi!! (Ironisk..) Fast det ska bli skont att få någonting gjort,, nu ligger jag bara hemma och tycker synd om mig själv.. inte bra.

Jag kan inte missa mer i skolan heller jag har varit sjuk ovanligt mycket denna termin.. och redan på fredag missar jag ännu mer lektioner,, då ska jag, Maria och Alma ha ledar uppgift på 4:ornas idrotts lektion det ska bli kul!
Just ja;: I tisdags missade jag ju matten och HKK och det kommer jag att göra nästa tisdag också för då är jag ledig ;) .

Jag ska äta middag om typ en timma man jag är inte hungrig.. What to do??


Imorgon efter skolan ska jag åka och träna på moppe testprov.. hoppas att jag lyckasför som sagt på tisdag jäller det!!Så om jag lyckas på tisdag har jag ett körkort om 2-3 veckor spennande,, det hade jag inte tänkt på.

Vet nån någon bra billig moppe model som jag borde titta på,, vill ha en moppe nu!!
Ni får väldigt gärna komma med förslag på vilken frisyr jag ska ha på mitt körkort man vill ju inte se dum ut..

Massor med kramar från mig nu ska jag fortsätta träna (L)

Tills vi ses igen!


alma

hej, bara så du vet ska vi inte ha ledaruppgift på fredag.... micke sa att det inte går då. det blir tidigast om två veckor....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -