2010-04-05
 16:55:47

Inte mer

Hello!!


Imorse tänkte jag gå på en mysig prommenad i det soliga vädret,, men först tänkte jag gå in och kolla lite på facebook.. När jag loggar in möts jag av massa kommentarer där det står typ "vilket hemskt väder" osv,, jag fattade inte vad dom menade, men när jag tittade ut genom fönstret i mitt rum möts jag av en hemsk syn. Marken är täckt av SNÖ,, det var ju vår igår,, enligt mig är det sommar, höst, vinter och vår inte sommar, höst, vinter, vår , vinter!! Naturen har gjort fel vad händer kommer vi att få höst efter detta eller?? Jag är jupt besviken,, vid det här laget hatar jag vintern,, ok när det är till mitten av mars men i april nej, nej!! Är det för att vi släpper ut förmycker smuts i naturen eller blir det bara fel nånstans?? Om det är människorna som förstör årstiderna så snälla försök vara miljövänliga och sortera soppor, välj det miljövänligaste alternativet och ta bara hand om naturen för jag vill ha sommar så fort som möjligt!!


Kram och god tidig kväll,, nu ska jag tvättaoch städa (tråååkigt) men jag måste..

Jag lider med er som ska till jobb eller skola imorgon,, själv har jag påsklov till mmåndag nästa vecka..
Kram (L)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -