2010-04-28
 18:24:41

Kärlek & Lycka!

Hello!

Jag är med i en fototävling hos http://vadfanskajagheta.se/index.html. Vinnaren nomeneras imorgon och det är den med vackrast bild som vinner om jag förstår rätt. Ta en vacker bild och va med i tävlingen.

Här är mitt bidrag:
                            

Den här bilden tog jag i sommras när jag och min famlij äkte husvagn från stockholm upp i sverige och ner i finland till korpo. Denna bild är är fotad klockan typ tre på natten i Haparanda,, med utsikt över kukolaforsen.

Jag tycker att den står för kärlek och lycka för att,, Solen är som ett öga som älskar alla på jorden så mycket att den aldrig slocknar,, vågorna leker och det är lugnt och fridfult.

Hoppas att ni tycker om min bild Många kramar (L)


alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: okej vad kul :) superfin bild:D lycka till:D



PUBLICERAT: 2010-04-28, 18:59:29 | URL: http://vadfanskajagheta.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -