2010-04-29
 21:14:31

Lyx!

Hello!

Idag var jag och prov testade på körskolan,, det gick helt okkeey men jag måste så klart träna mera *suck*.. Jag vill ha kortet men jag orkar inte plugga..

Efter det gick jag till gymet och tränade i en halvtimma. Efter träningen så blev jag såå sugen på glass. Jag köpte en Magnum Gold när jag hörde namnet tänkte jag bara ett passande namn till så dyr glass (enligt mig) men när jag öppnade den så var den belt guldfergad jätte snygg och den smakade kaffe,, den var jätte god. Men när jag ätit typ halva blev jag illa mående och så slängde jag den.

Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem och laga chykling,, och öppna min gurkburk Jag är sur för jag fick inte upp den.. Hon hämtar pappa inne i stan för tydligen har alla tåg stannat,, vet inte varför men om nån vet är jag intresserad att veta,, Tack.

Har ni smakat riktig saltgurka nångång,, det är såå gott! Om ni inte har det gör det.


alma

Bra att testprovet gick bra! Jag vet varför inte tågen gick, pappa blev nämligen också drabbad av det. Det var fel på signalsystemet. ses immorgon (om ingen är sjuk...xD)


alma

imorgon* xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -