2010-04-18
 22:32:36

mindre än 2 månader!

Hello!

Idag gjorde jag uppkörningen för mopped,, det gick inte så bra enligt mig,, jag körde över nyasvalterad "väg" (det var typ bara en liten plätt.. men jag trängde mig in innanför avspärrningarna och körde fel...

Han gubben som höll i moppe kursen sa att han behövde prata med mig,, enligt mig lät han bestämd.. Så jag tänkte att nu har jag typ tagitsönder moppen eller nåt liknande...
Men han skulle bara säja att han tyckte jag skulle ta Mc kört istället för blikörkort... Jag trodde inte att jag var så bara,, om det äns är det de betyder..
Men, men,, jag klarade det,, så nu är det bara att plugga järnet för den 4 maj så jäller det,, då ska jag göra teoriprovet... Hoppas att det går bra,, ni får stötta mig!

Som ni kanske har märkt så började jag skolan igen efter lovet förraveckan så jag bloggar mycket mindere,, tillskilnad från alla andra bloggare som blogga mindre då dom är i skolan. osv..

Nu ska jag hoppa i säng så att jag orkar upp till skolan imorgon.. Mammas bil är fortfarande trasig så jag måste gå till skolan... Såå tråkigt.

Puss och god natt (L)

   Jääsp


Tills vi ses igen <3

PS: Minder än 2 månader kvar till sommarlovet!!


Vincentlilly

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.



PUBLICERAT: 2011-07-28, 08:24:34 | URL: http://vincentlilly.blogcorporate.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -