2010-04-08
 10:42:52

Miss och Piss

Hello!!

Igår var jag ju på mammas jobb för att jag skulle plocka ögonbrynen efter,, men hon kunde inte komma så jag fick inte plocka dom :(...

Jag börjar bli sjuk tror jag,, jag går och lägger mig typ ett på natten och vaknar klockan nio på morgonen jag vill ju sova till typ elva i alla fall..

Nu måste jag gå och göra brunch men vad ska jag äta.. Jag vill ha någonting gott!!

Just ja;; Jag såg på efter tio.. Dom pratade med en kille som blivit häcktad och nästan dömd för att ha mördat sin tjej,, han fick se bilder på när hon var mördad och en massa saker som brara plågade han.. Jag tycker att det var så himla fel,, hon har blivit mördad och det var inte äns han som var mördaren,, men dom tog hans son, visade bilder på henne mördad och nej det var så himla elakt..Dessutom, när han blev frisläppt fick han fortfarande inte tillbaka sin son,, han fick "bevisa" att han var en bra pappa,, det var ju kart att det inte var han mördaren erkände ju,, han borde bara fott sin son tillbaka! Aa ni kanske inte fattar men stackars han och alla andra det hänt med.


alma

Besök gärna min blogg som jag gjorde i måndags!:D



PUBLICERAT: 2010-04-08, 14:47:32 | URL: http://eeestelles.blogg.se/
Linnojja (Jag)

Vad heter din blogg Alma?? Jag kan göra lite "reklam" för din blogg..



Kisses and hugs (L)



PUBLICERAT: 2010-04-08, 16:39:59 | URL: http://linnojjas.blogg.se/
alma

Hihi, ja det kan du göra om du vill. Om du tittar på min föregående kommentar så har jag gjort en länk till min blogg. det är bara att klicka där så kommer du in på min blogg.



PUBLICERAT: 2010-04-08, 17:41:18 | URL: http://eeestelles.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -