2010-04-17
 19:28:57

Mycket att fixa...

Hello!

Idag var jag på min första mopedkurs,, jag är klar med uppkörningen imorgon och den 4 maj ska jag skriva provet.. hoppas att det går bra.

Imorgon när jag är klar med körskolan tror jag att jag ska åka till Stinsen och fixa lite material till mina inbjudningskort,, jag hoppas att dom blir fina,, jag ska göra dom själv..

Jag måste träna lite på matten vi har matte prov på Tisdag och direkt efter ska vi åka och köra klädsim,, jag älskar att bada med kläderna på!!
Men om man ska åka och bada måste man tvätta badkläder... Det är såå tråkigt att tvätta...
Nu ska jag vika in kläder i min garderob och plocka ihop symaskien,, sen ska jag typ göra middag och så får jag se vad jag gör rästen av kvällen.


Tills vi ses igen (L)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -