2010-04-27
 22:48:15

Natti/ Dagens sötis!

Hello!

Jag blev så lycklig idag då jag kollasde statestiken,, det ökar helatiden!!! Åh va glad jag blir att min blogg upp skattas <3. Jag är fortfarande sjuk ;( Arg,, jag tror inte att jag ska gå till skolan men jag borde åka till Ratten imorgon men det går ju inte om jag är sjuk..

Nu ska jag sova och vila upp mig ordenkligt!

Ni får njuta av mina Dagens sötis(ar) jag kan aldrig bestämma mig för en... Ssss(Vissel)

 Vilken tycker ni är sötast? Jag tycker nog den knäppa i toaletten...

Just ja,, igår fick jag kattmat och kattsand av en tjej i min klass (hennes katt har gåttbort) så jag fick det av henne. Men då är det så att min katt är ju inte fult klok i huvudet.. Idag när jag stod och lagade middag så går min katt fram till påsen med mat som han förövrigt ÄLSKADE så istället för att stoppa huvudet i påsen stoppar han huvudet under påsen och så undrar han varför han inte hittar någonting... Jag skäms nästan för att han är såå dum..

Puss och Kram ses imorgon (L)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -