2010-04-11
 22:23:54

Slut!

Hello!

Nu är det slut på påsklovet,, det betyder att jag kommer att ha fullt upp till annat och då blir tyvärr bloggen drabbad.. synd men så är det,, men jag ska försöka att uppdatera så mycket som måjligt i alla fall.

Idag har jag sagt adjö till min goa vän Julia som återvände till Göteborg idag,, Miss U <3

Jag var också hos min underbara vän Catarina som fyllde 15 i onsdags,, ett stort GRATTIS till henne,, Hurra, Hurra!!

Imorgon ska jag och min grupp på idrotten hålla i idrotts lektionen,, mins inte riktigt vad vi ska göra men det kommer nog att gå bra,, önska mig lycka till ;)

Hinner inte skriva så mycket mer,, jag ska gå och lägga mig så att jag är pigg imorgon,, kommer ändå inte att vara det men i alla fall..

Kisses and Hugs (L)


 


M

om man vinner blir man länkad på hennes blogg, är nämligen också med ;)



PUBLICERAT: 2010-04-12, 13:24:54 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -