2010-04-08
 17:19:26

Tjusigt by my friends

Detta kommer kanske lite sent men jag vill bara visa vad jag och mina underbara vänner gjorde för snyggt på mitt kalas,, PS jag hade pyssel kalas, men jag gjorde bara ett hjärta alla andra gjorde bäde hjärta och naglar. Förlår att bilderna är så dåliga jag har bara en vanlig "dålig" kamera,, ni får ha överseénde..

 Av Olivia H

 Av Catarina

 Av Maria-Therese

 Av Alma

Jag fottade aldrig Alma och Marias naglar pga att dom hade redan polackat ner sina naglar och jag hade brottom så dom hann inte plocka fram dom.. Olivia S saker hann jag inte fotta alls för att hon gick innan jag kompå att jag ville fotta allt.

Jag kanske lägger ut en bild på mitt hjärta då jag visar mina nya naglar.

Kisses and Hugs (L)


alma

Fina bilder!^^


M

det var kul då! :)



PUBLICERAT: 2010-04-08, 20:16:32 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -