2010-04-08
 17:00:15

Torsdagen den 8 april

Hello!!

Idag är det torsdag,, en dag och en helg kvar till skolan.. Jag vill ha mera lov,, men det går ju inte.
Idag har jag bara slappat hela dagen, jag har sätt på tv varit inne på datorn och håller på att göra naglar.
Jag tänkte visa bilder på när jag håller på med mina naglar men bateriet var slut i kameran så jag kunde inte göra det,, mamma får plocka fram laddaren när hon kommer hem då ska ni få se det färdiga resultatet.

Imorgon ska jag till min kusin som fyllde år det 28 mars och fira henne och hennes mamma (min faster) som fyller år på lördag (tror jag men,men ingen får skvalra att jag inte vet**) Och imorgon kommer också min underbara vän Julia upp hit från Göteborg!

Nu måste jag börja klugga inför NO provet som vi ska ha på tisdag,, jag måste ta igen veckan jag inte var i skolan ligger fortfarande inte i fas.. jag måste bli mer ansvarig,, eller inte jag tar dagen som den kommer och hoppas att jag klarar mig.

Kisses and hugs (L)


alma

Har du gått in på min blogg ännu?:)^^



PUBLICERAT: 2010-04-08, 17:53:59 | URL: http://eeestelles.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -