2010-04-27
 17:05:30

Tränar..

Hello!

Jag sitter just nu och lyssnar på musik från Disney och pluggar till teoriprovet... Det är så spelnnande så att jag till och med har tid att blogga..



Det är 3 böcker jag ska ha lästut tills på tisdag... och jag ska dessutom kömma ihåg allt,, HJÄLP!!

Jag har hunnit att rita mitt eget bokmärke för att veta var jag är,, vad tycks??

Jag har sån tur att få en seriös körskolsbok,, eller... nej inte derekt seriös... och sånna bilder finns i hela boken.. jag är inte 3 år ( fast man kan tro det ibland men jag är faktiskt inte det)..

Nu måste jag fortsätta....

Kram (L)

PS: om ni har tips på musik kan ni hemskt gärna få ge mig musik tips!


Linn-Lay

Kikade in igen och tänkte passa på att önska dig en god kväll denna gången :D



PUBLICERAT: 2010-04-27, 22:04:09 | URL: http://linnlay.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -