2010-04-07
 10:44:11

Uppe med tuppen

Hello!

Idag gick jag upp ca klockan 07.00.. Nu tänker ni nog "knäppis!!,, hon är ledig och går upp så tidigt.." Så hade jag tänkt i alla fall.. Men här kommer det "fantastiska" förklaringen,, Jag är på mammas jobb,, och hon började 08.30 så jag vet tvungen att gå upp tidigt.. Jg är med henne på  jobbet,, för att jag ska plocka ögonbrynen i eftermidda och jag orkade inte åka komunalt,, jag är ganska lat..

Nu hinner jag inte kriva så myckt mer för jag ska hjälpa till lite tror jag,, hon jobbar på dag

is// förskola..

Fråga: Vad kallar ni en plats där barn från typ 2-5 år är?? Jag kallar det dagis och det första årt i skolan kallar jag förskole klass.. Vad kalla ni det,, typ alla tycker att jag har fel.. men vad ska man säja så att majoritetn förstår vad man menar??

Grattis till min underbara kompis Catarin som fyller 15 år idag,, grattis ha en bra föelsedag!!

Kram (L) SES


Alma och Maria

vi tycker också att man säger dagis. ;)

ha en bra dag, Linnea!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -