2010-04-18
 00:01:07

Wich me luck! <3

Hello!

Jag har precis blivit klar med engelskan,, (the book about me).. Den blev riktigt dålig!!
Strunt i den jag skäms bara,.

Jag hade utvecklings samtal idag,, det gick faktiskt riktigt bra,, jag kan höja mig i minst 3 ämnen,, ducktiga mig... Men i engelskan går det sämst,, jag hade inga fickor en dag i skolan och hade dårför mobilen i knät på lektionen,, eng läraren har nu skrivit över typ hela mitt papper ; har haft mobilen uppe flera gånger; och det stänner inte äns så jag är sur!!

Jag blev klra men mina mjukisbyxor igår typ klockan ett eller nåt,, jag blev super nöjd! Visar bild när jag fått tillbaka dom av slöjd läraren.

Nu ska jag sova och få li 

Uppdatering;; detta gjorde jag i onsdags.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -