2010-08-19
 17:52:52

En helg kvar...

Hej bloggen.

Då var det bara två dagar kvar tills skolan börjar,, jag har inte riktigt bestämt mig om det är bra eller dåligt.. Jo,, det är ju kul typ första och kanske andraa veckan,, men snälla sen blir det ju bara dö trist och strässigt.. Men jag ska fan klara två terminer hur svårt kan det vara?? OKKII exteremt svårt för mig menmen.. SUCK!!
Längtar såå tills jag får börja jobba såå mycket roligare.

Nu sitter jag och gör en jätte rolig sak,, men ni får inte veta HAHA,, men ni vet nog ni kan få en ledtråd.... Jag är inne på blogg.se och det kommer snart ut på bloggen.. 

Grattis till er som gissade på att jag bloggade för det är rätt GRATTIS!! OJOJOJ va jag har tråkigt HAHA.

Nä men seriöst,, jag viker kläder, kul va... typ halva min garderob.. JÄSP.

Nä nu får ni ursäckta för jag vill bli klar och hinna njuta av mina sista lediga dagar.

PUSS OCH KRAM LINNEA (L) ;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -