2010-08-07
 02:22:35

Gott och blandat

Igår når jag och mamma skulle handla så såg jag dom tre första böckerna som jag har men inte resten så jag sa till mamma nu åker vi till ICA (för vi va på coop) men hon sa nej det hinner vi inte onödigt osv... Jäsp... Men när jag tjatat ett tag sa hon om köttet inte är bra här så åker vi. Gissa om vi åkte,, klart att vi gjorde!! Jag får alltid NOT som jag vill.. Men där fanns bara "Genom dina ögon och Bree Tanners andra liv" så jag tog dom och sa det fattas en bok och jag ska ha den.

(På kvällen/natten när vi kom hem från Nettan (vi grillade där..) så gick jag in och sökte på boken och på alla fem sidorna jag var inne på stod det tillfälligt slut...)

Så i morse väckte mamma mig och sa att vi skulle åka in till stan och leta efter den sista boken,, men då skulle vi till mormor och min bror skulle köpa nya glasögon så det var inte alls för min skull.. :( Men vi gick in på Akademibokhandeln,, men jag hittade den inte så jag frågade en som jobbade där men jag kom bara på vad den hette på engelska så jag frågade efter Breaking Down och den fanns det ju över 100 av fast på engelska... Så jag frågade om dom hade dom på svenska istället och då visade hon mig dom två sista dom hade kvar.. BARA TVÅ men mamma tycker att böckerna är så dyra och jag köpte ju faktiskt böcker för ca 300 dagen innan och jag ska ju läsa ut alla innan jag köper den osv... men jag la undan den för att hitta en annan billigare bok. Då gick vi till nån glasögon affär men eftersom vi inte hade med oss nåt papper på vad min bror har för fel på sina ögon var han tvungen att synundersökas om det hade ändrats och det tog lång tid enligt mig. Så jag och mormor gick och kollade i andra affärer och när vi kommit hem till mormor så hade jag glömt det och då åkte vi på picknick sedan när vi skulle skudsa hem mormor kom jag ihåg det men då var det försent.... Så vi svångde förbi ICA hor mormor,,
ni skulle inte ha varit i bilen när jag kom på att bokaffären hade stängt och jag inte kunde köpa den... Jag blev liiite sur kan man säja.... Upps lite arg...
Men då vi kom in dit stack min bror derekt till böckerna sedan hämtade han mig och han hittade boken för hela 20 kronor billigare och mamma tjatade igen för den kommer ju snart på rea och blablabla.. då blev jag sur och sa att vi bara hade sätt 4 böcker på två affärer och detta är det bästa hon får jag tänker inte köpa den andra boken med dom fula människarna på (Kristen Stuard, Robert Pattingson, Tylor Louthner eller vad dom heter jag vet inte... min kusen försökte lära mig namnen på alla killa hon tyckte var snygga i alla filmer vi såg under sommaren jag kommer typ inte ihåg en enda... ) Men jag köpte den boken så nu undrar jag om det finns någon mer bok än dom jag har. Jag vill ha alla älskar bilderna på framsidan!!!



Förenssten!! Tog en bild på picknicken och sedan såg jag att den varlik bilden på "om jag kunde drömma" Vad tyx?



Mammas blev bättre


Nu ska jag läsa ut den andra boken har typ bara 50 sidor kvar


Jag köpte vit kajal idag för jag läste i en tidning att men ser piggare ut,, jag tästade men det blev jätte fult jag behöver bättre lampa,, bättre spegel och framför allt någon annan som sminkar.

Här kommer en misslyckad bild.
 Världens sämsta bild men min dator behöver vila eller når sånt för den är seg och bilderna har försvunni så det går inte att ladda upp en bättre bild. Mina ögon är röda för att jag hade maskara på underfsansarna som jag tydligen inte tålde,, första gången jag tästade.. Så mina ögon är typ igensvullna och det svider jätte mycket. :(  Varför måste jag vara arergisk mot så mycket?? Nu ska jag i alla fall läsa ut min bok.

Ha det gött Massor med kramar YATZY (L)

PS: Imorgon ska jag börja packa upp önska mig lycka till kommer inte att gå bra. PUSS PUSS SES!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -