2010-08-18
 02:05:05

Skansen

Idag har jag varit på Skansen med Alma. Jag har inte så mycket att berätta om det men det kan bero på att jag är trött... HAHA.. Pappa skulle tidigt till jobbet imorse så att han kunde komma "tidigt" till allsången,, så hans klocka ringer typ halv sex på morgonen  och ja ba,, Oh no jag har försovit mig!! Plockar fram kläder, Springer och dushar kollar på klockan i farten och va f** klockan är ju inte ens nio... Så jag gick och försökte sova men det gick inte nejnej så jag tittade på "so you think you can dance" och så fort har klockan inte gått på flera år.. plötsligt hade jag bara en timme på mig. HIHI.. Jag gjorde mig klar och körde iväg till Alma..

Vi tittade lite på djur och åkte karusell kulkul hade en trevlig dag tills regnet kom.. Men det blev en lyckad dag och jag syns nån secund i tv ska se det imorgon.

Här kommer lite bilder från dagen. Sov gott till er som är vakna. Kram!!




PS: Ni får ursäckta dom dåliga bilderna,, jag ska köpa en ny kamera när jag betalat av min moppe... 10 000kr senare,, nu kan jag börja spara till en riktig kamera HAHA in my dreams.... kommer aldrig att hända när man är så fattig som mig... Ga det gött



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -