2010-12-31
 01:09:07

Bestämde kläder till imorgon/idag..

Hej bloggen!
Idag bestämde jag mig för att jag skulle ha min nya klänning från Nelly idag.. klockan är över tolv.. Men då upptäckte jag att jag var tvungen att köpa en ny vit BH. När jag var där inne och provade var jag tvungen att gå från 75 (runt om) till 65-60 jag som är så tjock hur kan jag vara så smal där??? Fattar inte..
Aja det är inte så intressant.
Det är nyår om ca 22h och 30 min.. Ska strax sova men jag tyckte att det var viktigt att skriva ett mail idag så att jag bara kan skicka det imorgon kommer att bli en stressig dag.
Nu måste jag gå och sova. Hoppas att vi hörs imorgon. Kram Linnea <3


Maria

Gott Nytt År! :D



PUBLICERAT: 2010-12-31, 16:34:17 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -