2010-12-22
 02:08:02

Fin besök

Hej bloggen!
Idag var det skolavslutning Jippie äntligen lov om 3 dagar är det julafton jag längtar så mycket.
Efter skolavslutningen drog jag och Alma till coop för att handla lite till mitt pepparkakshus och så skulle jag kolla upp en sak på Willy's som pappa tipsade om så jag måste skicka ett mail imorgon.
När vi kom tillbaka gick vi till Maria för att få lite snabb mellis, det var jätte gott! Då vi var klara drog vi tillbaka till skolan för att vara fritidsledare, det gick jättebra jag hann rita två teckningar sen skulle vi gå höhö tiden går fort när man har roligt. För det fick vi en varsin biobiljett! WOW hoppas att det kommer nån bra film under lovet som man kan se. Kom gärna med förslag Tack!
När vi var klara där stack jag och mamma hem till mammas jobbarkompis Bettan som brukar klippa mig, det blev minimalt så jag tycker att det är onödigt att lägga upp bild. Hatar att klippa mig. När vi satt och fikade kom jag på att det skulle vara askul om jag fick vara hund vakt för en dag så jag frågade om jag fick ta med mig dom och det fick jag så just nu ligger Romeo vid mina fötter och Rocky tror jag ligger där nere.
Jag har precis tittat på "Ung & Bortskämd" och julkalendern. Hatar att man måste vänta till nästa dag innan man får se nästa avsnitt på julkalendern igen.  Nu ska jag fixa i ordning mig inför sängen sen ska jag nog läsa lite i en av "twilight" böckerna (Kommer inte ihog vilken jag håller på att läsa med det är bok 3 asså eclips på engelska..)
see you soon (I hope) kanske imorgon Puss och Kram Linnea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -