2010-12-14
 14:21:24

Från igår

Tittar alltid på ICA reklamerna men igår missade jag Lucia reklamen så jag tittade på den på youtube idag och då kunde jag ju lika gärna lägga upp den här också. Finns det någon annan som också tycker om ICAs reklamer är kul?
Igår på Lucia var jag i skolan på dagen. Vi gick först till kyrkan (pensionärs hemmet) tittade på Luciatåget, sen gick vi upp till klassrummet och fikade mumsmus höhö jag åt typ bara sötsaker igår.. Efter fikat städade vi i klassrummet, sen gick vi på lunch och efter lunchen så var klassen uppdelad i olika grupper då hade jag valt bakning och spel så först bakade vi pepparkaksmuffins med glasyr och silverkulor. Dom blev bajs äckliga så jag åt bara silverkulor haha va taskig jag är men allt var gott utom glasyren som smakade typ öronvax så tack att den förstörde allt. Men det banske var tur så att jag inte tröck i mig ännu mer onyttigheter.
Efter skolan drog jag, Alma och Maria in till stan och gick lite i Gallerian och lite på NK och lite runt men inte på drottning gatan, värsta läskigt med han som tog självmord hoppas att det inte händer igen. Jag köpte lite julklappar så tyvärr kan jag inte visa vad det var.
När vi kom hem från stan så bestämde jag och Alma och jag att vi skulle gå Luciatåg, men man kan ju inte bara vara två så Almas syskon följde med. Tack till er!! Men det blev inte så seriöst haha men kallt..
När jag kom hem var klockan typ nio. Då gick jag och mamma in på Nelly som för övrigt fortfarande inte funkar menmen sånt är livet ska försöka tills det funkar för så många fina saker ligger i min shoppingbag. Efter vi hade försökt ett bra tag var klockan typ halv elva och då gick jag och duschade sen hoppade jag i säng svintrött.
Så var min dag igår om en tag kommer det upp ett inlägg om vad jag gjort idag haha har inget liv sitter bara och bloggar nä men jag älskar det.
Puss och Kram SES



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -