2010-12-17
 12:30:06

Har fått svar!

Hej bloggen!
Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen... Mamma ringde till vårdcentralen nyss och fick reda  på vad det är för fel på mig,, Ja, jippie jag får veta vad det är! Men vad är det då? Jo när jag mg röntgade det 2 veckor efter olyckan hade jag fortfarande en rejäl svullnad (vet ej om den är kvar..) dessutom är mitt knä snett, men dom kunde inte se om det var medfött eller om det kom då. Men det skulle inte vara så konstigt om jag är född med det eftersom mina ben inte var fast växta när jag föddes (kommer inte ihåg vad det heter..) Så det är problemet.. Jag ska kanske börja på sjukgymnastik men jag vet inte när dom skulle i alla fall skriva upp mig..
Puss och kram det var allt för nu SES Linnea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -