2010-12-26
 21:05:52

Idag åker alla hem :(

Hej bloggen!
Jag är jätte ledsen för den låga uppdateringen men jag vill ju vara med min familj och släckt så mycket som möjligt. Nu har dessutom Oskars flickvän Melissa och Alexanders flickvän Jasmine hit så då måste man ju vara lite extra trevlig höhö eller inte.. Nä men jag har inte haft tid att blogga helt enkelt.
Pappa var och köpte sladdar till våra högtalare så att vi skulle kunna ha på suraunsystenet när vi såg på film då åkte han till Media Markt och råkade hitta en externhårdisk på 1 TR (1000 GB) för bara 475 och dessutom var det 20% rabatt, i vanliga fall få kostar den runt tusen lappen så han ringde mig och frågade om jag ville ha den och så köpte han den så nu måste jag skrapa fram pengar,, jag som tänkte att jag bara hade en massa pengar då jag fick kameran men nejnej då behöver man ju en massa andra saker..
Nu tror jag att jag ska göra någonting med Emma kanske så "Bröllops fotografen" för att få lite fotofeeling höhö. Dom drar strax så jag ska i alla fall gå ner.
Puss på er och hoppas att alla mina läsare har lov annars ha så kul på jobbet för alla skolor är stängda haha jag är ledig i typ 2 veckor till vet inte så noga haha... ska man veta det??
Så här ser den ut!


olivia

dä ä på tiden att uppdatera snart tycker JaG....<3



PUBLICERAT: 2010-12-28, 11:13:56 | URL: http://oliviafoto.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -