2010-12-23
 15:40:49

Jul shopping

Hej bloggen!
Sorry att jag inte bloggar men jag har så himlamycket kvar att göra inför jul imorgon omg... Strax ska jag ut och handla julklappar,, jag är sent ute för förut tänkte jag snål tankar om att om jag köper julklappar till andra får jag aldrig ihop till min kamera.. men nu så va fan det kan ta ett tag till bara mina nära och kära blir glada är 1000 ggr mer värt! Dessutom hoppas jag att dom ger presenter tillbaka då blir det ju lika. Så nu ska jag ut och shoppa loss.
Hinner inte blogga så mycket mer ska dra på mig kläder och fixa lite i mitt rum sen drar jag.
Förstöra julen med förhandsvisning blunda mi som är som jag som bara kan se detta på julafton höhö
Puss och Kram LINNEA



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -