2010-12-16
 21:03:31

Julkort färdig skrivna!

Nu har jag skrivit klart alla julkort. När jag sökte på "roliga julkort" på google kom den söta igelkotten på bilden ovan upp och då var jag bara tvungen att lägga upp bilden på den och mänskans bästa vän katten också.
Kommer att stanna hemma imorgon också är fortfarande sjuk :( Men jag och mina underbara kompisar ska byta julklappar på måndag och jag måste köpa för mer pengar så jag får väll dra ut nån dag i helgen och shoppa loss julklappar till alla mina nära ock kära, skulle egentligen gjort den under veckan men jag har fått lite hinder om man säger så men mamma sa att det var bra med frisk luft när man är sjuk så jag funderar på om jag ska dra och handla imorgon i alla fall. Ska ha julstök med bakning och ljusstöpning i helgen hade jag i alla fall planerat vi får se om det blir av eller inte..
Nu ska jag läsa lite bloggar och sen tror jag att jag ska lägga mig och läsa.
God natt om jag inte bloggar mer ikväll.
Kram Linnea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -