2010-12-22
 03:00:00

Kommer säkert att somnat vid det här laget!

Hej bloggen!
Nu kommer ett tidsinställt inlägg för jag har ingenting att göra jag är jätte trött men jag kan inte somna så då kom jag på att om jag nu gör det jag ska som jag ännu inte gjort och stänger ner allt utom Spotify så kommer jag kanske att somna snabbare för då är jag inte distraherad av nått men jag skulle vilja läsa ut min bok för jag har bara typ 50 sidor kvar tror jag. Nu ska jag i alla fall plugga in Ipoden så att den är färdigladdad till imorgon sen ska jag borsta gaddarna sen får vi se hoppas att jag vill sova då annars kommer jag att må dåligt imorgon. Men nu ska jag i alla fall gå ut från datorn!
Puss Sov gott (L)
Tänkte lägga upp "Gubben i lådan" men då kom jag på att det kanske var smartare med en lugnare låt nu på kvällen/natten så det blev denna istället <3
Ojdoj klockan är 02.50... fast ändå inte sååå mycket..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -