2010-12-15
 19:34:26

Mår sämst..

Hej bloggen!
Ligger i sängen och har precis tittat på Picture this (första gången)
Känner mig så himla sjuk och seg, har fortfarande sjukt ont i knät,, undrar varför dom alltid är så långsamma på sjukhus? Det var 2 veckor sedan exakt som jag mg röntgade mitt knä och jag har ännu inte fått svar. :(  Längtar tills jag är helt frisk och inte har ont någonstans, då ska jag dra och träna och få bort mitt fläsk och så ska jag julpynta allt jag kan och ha en underbar jul.. Nä fan nu ska jag städa och försöka göra någonting vettigt.. kommer nog att vara sjuk imorgon också om inte mamma påstår att jag är frisk som hon brukar, men det är bara för att jag ligger inte bara som ett lik jag vill göra saker fast än det inte alltid går om jag är för sjuk. Skulle gå ut med lite saker till mamma när kom satt i bilen idag, gissa vad jag lyckades med.. Jag orkade inte dra på mig något annat än jackan så jag gick ut i bara pyjamas och jacka i snön och halkar.. Hur lyckad kan man inte bli fan va jag frös haha ni skulle sätt mig kräla runt på marken i snön haha så klumpig och kall.
NÄ fan nu ska här städas,, har typ 10 högar kläder som ska (bokstavligt talat) pressas in i min garderob,, den är rätt så full menmen jag gillar kläder då blir det så.
Nu ska jag tydligen äta så det får vänta tills efter middagen. Kram Linnea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -