2010-12-24
 23:55:03

Mina Julklappar 2010

Hej bloggen!
Jag tänkte bara visa några julklappar jag fick i julklapp glömde några men dom kommer säkert med på nån bild nån annan gång.
Jag fick: Min kamera :D Jag kan inte uttrycka min glädje en Nikon D3100, Kamera bok, Väska, Minne, Diverse till kameran, New moon, Inception, Bröllopsfotografen, nån manga film, två par leggings, två tjocktröjor, några klänningar från Nelly.com, en bio biljett + pulkagris från min kusin Andreas, En "spindel"  man drar på huvudet, massa smycken mm kommer inte ihåg allt men som sagt det kommer att komma upp bilder på nästan allt under tiden som kommer.
Hoppas att ni har en underbar jul! Nu ska jag gå ner och vara lite mer social innan dom undrar var jag tagit vägen,, mina fastrar med familj är här.  Just ja,, min bror Felix fick en  dator i julklapp!
Ses imorgon eller när jag hinner Kram Linnea
PS: Jag är jätte ledsen att bilden blev så liten men jag hinner inte fixa det nu sorry..


olivia

wihoo nu ska vi ut och fota!!!!



PUBLICERAT: 2010-12-25, 13:42:23 | URL: http://oliviafoto.blogg.se/
alma

Kul att du fick en systemkamera Linnéa! :D

Vi ska fota någon dag! :D



PUBLICERAT: 2010-12-27, 14:46:42 | URL: http://eeestelles.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -