2010-12-15
 22:23:53

Missar tävlingen :(

Hej bloggen!
Imorgon ska vi ha tävling i skolan med våra råttfällebilar men tyvärr kan jag inte vara där och stötta laget och fälla en tår när vi vinner för jag kommer tyvärr att vara sjuk imorgon också. Jag blir så arg :(
Jag har inte så mycket att skriva om jag ska hoppa i säng nu och sova det är den bästa medicinen tycker dom flesta jag pratat med så god natt.
Just har någon några tips på träning som man kan göra hemma som inte skadar mitt knä förutom sitttupps?
Kram och god natt Linnea SES imorgon ;)
Så här ser jag ut just nu sängliggande och trött...


Alma, Olivia x2 och Maria

plankan kan du göra! krya på dig. hoppas du kommer imorrn :)

kram från oss alla till er alla - en riktigt god jul! ;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -