2010-12-14
 22:14:11

Sjukis

Hej,, glömde skriva hur min dag var idag..
Jag var i skolan en lektion sen gick jag hem för jag kände mig jätte dålig,, jag tror att jag kommer vara hemma imorgon också (Förlåt Alma och Maria), vi skulle bygga på våran bil. Jag har typ bara suttit hemma och sätt på film och tv och sovit mår så himla dåligt. Nu måste jag verkligen sova jag är verkligen jätte trött. Kommer typ börja gråta strax vill inte göra något annat än att sova men det går ju inte..
Just mamma köpte nya tallrikar igår för jag har lyckats slå sönder typ alla våra gamla.... Såklart valde hon dom fulaste. Kolla bild nedan..
Nya                                 Gamla
Vilken är snyggast?
Sov gott Kram Linnea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -