2010-12-19
 13:24:27

Ska byta julklappar imorgon...

Hej bloggen!
Imorgon ska jag byta julklappar med mina vänner men jag har ett litet problem... Eftersom jag varit sjuk så har jag inte kunnat gå ut för att skaffa julklappar så jag är bara halv färdig.. Så jag får köra på en nödlösning hoppas att ni inte tycker att jag är dålig eller nåt jag ska göra mitt bästa är hemskt ledsen. Sen ska jag fixa dricka någon gång eftersom jag inte kunnat fixa det heller. Fan jag är besviken på mig själv! Och om 5 dagar är det julafton och jag har inte fixat en enda julklapp. Sorry alla mina nära och kära men det blir en pysslig jul i år.. Snåla Linnea fy skäms höhö..
Nu ska jag gå ner och börja med julklapparna kommer nog att gå ganska fort hoppas det i alla fall.
Puss och Kram SES L
Just om 9 dagar fyller bloggen år!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -