2010-12-18
 15:05:29

Stor städning/ special uppdrag..

Hej,, just nu håller jag  på att storstäda mitt rum, om jag får säga det själv så går det sämst jag har ingenstans att lägga mina saker och jag har bara för mycket.. Kommer aldrig att hinna klart i tid. Suck..
Min special uppdrag är att sätta ihop en jul spellista på spotify.. men jag är typ sämst på jullåtar så snälla hjälp mig jag behöver så många låtar som bara finns snälla snälla hjälp mig Tack i förskott!
Nu ska jag fortsätta städa/pynta orkat inte städa och sen pynta jag vill ha julstämning så jag pyntar medans jag städar ;) smart va höhö..
Ses senare och kom ihåg att vara snälla för det är bara 6 dagar kvar till julafton jag kan inte fatta det det man längtat efter hela året är slut om bara en vecka jag blir som ett litet barn på typ 5 år snart kommer tomten. wow
Just pappa frågade mig igår,, -eftersom vi ska ha jul hos oss i år vill du vara tomte?
Jag ba- Men pappa nu får du skämmas tomten är tomten och ingen kan vara honom han kommer när du går och köper tidningen!?
Då svarade pappa- Men Linnea du tror väll inte på tomten :s.. Du slutade tro på honom när du var typ 3
Jag ba: Men pappa man får inga julklappar om man inte tror på tomten så bete dig så att du får det annars ligger du illa till för jag tänker inte precis köpa något till dig för det gör ju tomten.. Jag har i alla fall varit snäll. haha så det så.
ses nån annan gång kramar Linnea
Bara min lista höhö



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -