2010-12-22
 06:03:00

Tack Olivia

Hej bloggen!
Nu sover jag säkert men jag ville inte att det skulle komma upp sekunden efter det förra inlägget så jag kör ett tidsinställt istället.
Tack så jätte mycket till Olivia som fixat min nya fina juliga design! Vill jätte gärna ha hjälp av andra som är lite bättre än jag att fixa en fin design och få design tips så att jag kan ha en snygg och passande design året om snälla hjälp mig! Är värdelös på allt sådant, och om någon vet hur man sätter ut sin Spotify lista så är jag intresserad.
Adios SES senare! Linnea


Lauritzmarlene

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.



PUBLICERAT: 2011-01-12, 15:00:14 | URL: http://lauritzmarlene.blogfuture.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -