2010-12-12
 14:44:34

Vem skulle vunnit?

Hej bloggen!
Vem tycker ni skulle ha vunnit Idol?
Minnah eller Jay??
Själv tycker jag att Minnah skulle vunnit och hon sjöng vinnarlåten bäst. Men jag tycker att Jay har en jätte cool röst men jag tycker inte att hann skulle vinna för det första han är redan känd och för det andra tror jag att han kommer att börja med droger igen om han är på turnéer för när han var för långe ifrån sin fru under Idol gjorde han det så jag tror att han gör det av ensamhet.. Därför tycker jag att han inte borde vunnit, för hans eget bästa. Men jag vet att både Minnah och Jay kommer att klara sig bra om dom verkligen visar att dom vill det!.
He en bra dag hoppas att ni får en underbar 3 advent :)
Kram Linnea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -