2010-02-28
 13:17:25

15 dagar kvar... brottom

Hej,, jag vaknade för ca 2h sedan och jag kom på att jag fyller år om 15 dagar... De skulle dom flesta nog tycka att det är kul,, men jag tycker att det är förskräckligt,, det betyder att jag ska ha kalas om 13 dagar och jag har inte planerat ett dugg,, börjar bli dax...

Det värata av allt är att jag vill ta moppekört,, men jag har ringt till massa ställen för att fråga om dom ha körkurs,, men ingen har den nya "utbildningen" så jag får nog inte moppekort innan sommaren....:(

Jag fattar inte varför alla som har det gamla moppekortet kan bara förnya sitt kort men jag och resten som fyller 15 nu kan ej ta kort och det blir mycket dyrare,, det är bara orättvist...


Men nu hinner jag inte skriva mera för jag måste städa,, planera mat,, planera vilka som ska komma,, osv... det är massor att göra,, synd att ingen kan göra det åt mig...


PPuss och Kram,, önska mig lycka till (L)


maggibo

Lycka till Linnea din blogg är så kul att läsa älskar den.



KRAM



PUBLICERAT: 2010-02-28, 14:02:25 | URL: http://maggibo.blogg.se/
maggibo

Grattis i förskot



PUBLICERAT: 2010-02-28, 14:02:39 | URL: http://maggibo.blogg.se/
Maria

hehe, jag vill inte ens ha moppekort. satsar på körkort när jag blir 18 istället. ;)



PUBLICERAT: 2010-02-28, 20:22:59 | URL: http://marysss.blogg.se/
alma

det är ju ändå rätt så lång tid kvar, så du behöver väl inte känna dig så stressad inför kalaset? :) Lycka till med planeringen mm. ps. vad önskar du fig i present?:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -