2010-02-05
 17:51:13

9 dagar kvar!!!

Helloo!!

Skulle bara vilja påminna om att det är 9 små dagar fram till ALLA HJÄRTANS DAG, passa på att vara extra snälla mot nära och kära,, och alla i din omgivning.. man får börja lite i förtid!!

Jag har inte hunnit skriva så mycket så jag skulle vilja sammanfatt mina dagar,, jag lovar att det blir kort!!
Min vecka: Prov och sjuk.. Igår gick jag hem nån gång under dagen och idag gick jag efter världens bästa lektion... humhum.. Stämmer ej!! Jag var med på so:n första lektionen sen gick jag hem.

Nu sitter jag och har tråkigt är inne på facebook och lyssnar på musik,, på youtube ( virus programmet jag har ser Spotify som virus så det försvann för typ en och en halv vecka sedan och jag har inte hunnit instalera om det,, tar för långtid.).

Jag funderar på om jag skt gå upp på mitt rum och se på film men mitt problenm är att jag inte vet vad jag ska se.... svårt detdär med att välja film..XD
!!

Här kommer lite bilder så att ni får lite alla hjärtans dag känsla!!

Kram (L)






a

Du gick inte hem från skolan igår, det var itisdags, och idag (som du sa:). bara så du vet ;-). Krya på dig1 // Alma:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -