2010-02-08
 14:23:05

Ledig

Hello!! Idag är jag ledig,, men jag njuter inte av det lediga,, jag vaknade klockan 07.21 och tänkte : så bra då kommer jag vara trött ikväll oc så kommer ag att hinna mycket idag.. men inte de jag satte på tv:n och somnade och vaknade igen klockan 11.12,, typiskt mig XD

Jag hinner tyvärr inte skriva mera, för som ni vet har jag prov imorgon och om 50 minuter ska jag åka till stinsen oh köpa ett svart line,, måst verkligen ha ett,, har ehövt det ett tag men har inte orkat köpa ett bas-plagg tycker mer om mönstrat och färggatt!!

Jag ska gå på dans ikväll, jag missade ju förra gången för att jag var och åkte skidor i Romme förra måndagen..

Just ja jag kanske inte uppdaterar så mycket på ett tag och kommer inte att llägga upp bilder, för att e-net funkar inte på min dator så jag anänder pappas nu XD,, ska försöka fixa problemet,, det är nämligen jätte jobbigt att det inte funkar..

Kram (L)


PS: Jag har gjort en användare på facebook,, den kommer jag att använda som en mini-bogg så om ni vill kan ni lägga till Linnojjas Blogg som vän och läsa om vad jag gör!!
Om ni vill kontakta mig via mai kan ni skicka mail till [email protected]

Hoppas ni tycker om min lilla uppdatering:)


♥Maria♥

Glad Alla Hjärtans Dag Linnea! ♥



PUBLICERAT: 2010-02-14, 13:25:16 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -