2010-02-27
 15:14:53

Os-guld (igen)

Hej!!


03.15 gick jag till sängs efter att ha fått reda på att sverige tog guld i curlig (igen) för fyra år sedan vann samma lag och samma lag medlämmar,, och samma lag kapten Anette Norberg.
Dom vann mot Kanada.. Förra gången vann dom mot Schweitz tror jag,, och samma lag tävlade i år och förlorade och då borde ju sverige ha vunnit igen.. Jag är så glad att sverige vann!!

Detta var första gången jag tittade på os och jag är så glad att jag tittade då det blev guld,, men jag tittade inte då dom fick medalj för jag var så trött.  Var det fler än jag som såg os för första gången eller är det någon som alltid tittar och följer det??


Kram (L)




Här kommer en vinnarbild,, det finns typ inga vinnar bilder på google.se ännu,, och dom jag hittade kom från DN.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -