2010-02-13
 14:29:33

Så länge sedan...

Hej,, min dator har fortfarande inteet e-net, det är derför uppdateringen är så dålig. Jag är hemma hos min kusin så jag får låna hennes dator till detta inlägg (tack XD).

Jag är här för att snart ska vi träffa Noomi som kommer hit från Göteborg,, ska bli jätte kul,, hennes tvilling Julia kommer inte tyvärr men jag fick träffa henne på höstlovet då jag inte träffade Noomi så det blilr rättvist XD.

Imorgon ska jag på kalas hos min fasters man  ska bli jätte kul!!

På månsad börjar min prao,, kommer att vara i två veckor sen är det lov!! Jippi XD..

Nu hinner jag inte skriva mer men jag ska verkligen be pappa att fixa min dator,, jag lovar tills dess ha det gött XD


Kram (L)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -