2010-01-23
 23:37:39

Bio (igen)...


Hej,, det är andra gången jag skriver detta inlägg,, jag publicerade det nyss men det försvann tydligen:(.
Jag börjagde på det andra inlägget klockan 20.00 och publicerar det nu men jag har tillat på "17 again" och ser på "a cinderella story" men nu ska jag skriva..

Idag var jag på bio och såg filmen ovan... jag tyckte att den van ganska bra,, mycket bättre än avatar (min äsikt..) Jag rekomenderar den till alla som tycker om lite "förr i tiden" filmer,, och den är inte läskig över huvudtaget,, jag trodde nämligen att den skulle vara läskig XD..

Nu har jag inget mer att skriva.. hoppas jag inte glömde något som jag skrev i inlägget som försvann..

Kram,, och god natt om jag inte hinner skriva igen innan jag går och lägger mig (L)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -