2010-01-28
 22:31:35

För mycket!!

Hej. Som ni kanske märkt så har jag inte skrivit på länge... Det är för att jag haft så fullt upp de senaste dagarna,,
Mitt skema några veckor frammåt..
Idag: Engelska läxan och Svenska kladd till novell färdig.
Imorgon: träna inför prov...
Lördag: Göra matte (så att hon inte bilr sur på tisdag...) och träna till prov.
Söndag: Konfirmation, fixa allt till romme och träna inför prov.
Måndag: Romme (ska vara vid bussarna kl. 05.45 och kommer hem tidigast 19.30 då ska de äta midda o lägga sig)
Tisdag: Inget prov som jag trodde, blev flyttat till onsdag pga att vi ska vara med i nån slags tävlig m klassen...
Onsdag: Prov i textil och NO,, jippie:S... Sen blir det att träna till nästa prov när jag kommer hem...
Torsdag: Engelska prov och inlämmning av svenska novellen.
Fredag: Jobba matte
Lördag: Jobba matte
Söndag: Jobba matte
Måndag: LEDIG!!
Tisdag: Matte prov.
Resten av veckan, vanlig....
Vecka 7: Prao i stallet
Vecka 8: Prao på vero moda
Vecka 9: Sport lov!!
Vecka 10 Måndag: vanlig.
Tisdag: Hemkunskapr prov på S.M.A.R.T...




Det var allt jag hade att skriva om idag,, ska försöka nli bättre på att uppdatera i bloggen...


Kran och god natt alla läsare (L)


olivia

godnatt <33



PUBLICERAT: 2010-01-29, 17:00:33 | URL: http://oliviasfotoblogg.blogpot.com
Anonym

najs med sportlov hööru!



PUBLICERAT: 2010-01-30, 19:13:28 | URL: http://theladypink.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -