2010-01-03
 00:39:39

God Natt

Jag tänkte göra en massa saker idag, jag hann med en. Typ den oviktigaste....suck.

Strun samma snart ska jag gå och lägga mig, men först tänkte jag skriva ett litet blogg inlägg, jag har redan skrivit två ida men det första glömde jag publicera...typiskt mig.... och det mandra skrev jag för ett par sekunder sedan och det gick inte att publicera så jag klickade fram och till baka och då var det borta..

Ialla fall nu ska jag gå och lägga mig, och vo fär hålla tummarna för att det går att publicera denna gång,.,.

En stor god natt kram från mig!!


PS: jag tror att jag ska köpa en ny dator imorgon, för jag står inte ut men denna sega ocg fula dator...den hackar bara upp sig hela tiden..och jag behover en dator innan skolan börjar för jag behöver den till skolarbete.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -