2010-01-14
 21:32:18

Göta kanal 3...

Hej,hej. Jag har precis bokat billjätter till Göta kanal 3,, jag gav Olivia och Olivia bio i födelsedags pressent,, så vi ska se den imorgon. Det ska bli spännande och se om den är dålig,, jag har hört och läst att den inte har fått så bra betyg av dom som har sätt den,, men jag hoppas att man inte blir för besviken...;)

Nu ska jag börja på min bok (som jag inte hann i går.) men nu så ska jag göra det.. hoppas den inte blir långtråkig.

Jag har fixat prao till både vecka 7 och 8 nu,, Jippie, äntligen. Jag lämnade prao för vecka 8 efter svenska(sista lektionen),, för att svenska läraren är oxå mentor,, i alla fall, sedan gick jag med Alma hem till henne, vi sökte på hitta.se  efter nån stans där vi kunde vara,, sedan gick det inte så bra men vi gick in på stinsens hemmsida och ringde till alla afärer tills vi kom till Vero Moda och där fick jag praoa vecka 7 och Alma vecka 8. Jippie.. Sedan kom min mamma och hämtade mig från Alma och när jag precis satt mig i bilen ringde det från badhuset och sa att jag inte kunde praoa där... jag ville inte det häller!! Men tack i alla fall..






Kram Linnea (L)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -