2010-01-15
 13:16:59

Sista lektionen...

Hej. Nu sitter jag och längtar tills vi slutar kl.13.25, sedan ska jag och Olivia och Olivia åka till kista och hämta ut billjetter till Göta kanal 3. Vi ska sammanfatta en text på svenskan som jag försöker göra nu,, det går sämst som ni kanske märker... Men jag har i alla fall skrivit i boken så det är bara renskriva kvar,, det ska vara klar till på fredag närsta vecka.

Önska mig lycka till,, tack.

Kram Linnea 




Skulle publicerats i fredags men det gick inte från skolans dator.. jag   berättar mer om min helg i nästa inlägg. (L)


Magda

Japp jag hoppas att det gick bra i dag



PUBLICERAT: 2010-01-29, 22:02:45 | URL: http://maggibo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -