2010-01-10
 17:39:29

Ska försöka

Hej. nu ska jag gå och fråga pappa om han kan fixa så att jag kan överföra bilder..  hoppas att det går..
Då jag har gjort det ska jag jobba det sista med matten,, hoppas jag hinner jag har typ 1 kap kvar och börjar skolan imorgon... men jag tycker jag har varit väldigt duktig,, jag har faktiskt räknat över 60 sidor,, ducktig mig, på lovet och allt... nä, det var nög ite för mycket skryt där, fy på mig..

Vi ses sen, och då kommer det förhoppningsvis blider också,, vi får hålla tummarna.

Kram Linnea<3


Nejra

Jaafan , stark att plugga på lovet! tummen upp för dig :)



PUBLICERAT: 2010-01-10, 18:17:26 | URL: http://nejra.blogg.se/
Olivia

Bra jobbat linnéa!!! Där ser du du är grym bara du försöker :D <3<3<3<3



PUBLICERAT: 2010-01-10, 18:40:29 | URL: http://oliviasfotoblogg.blogspot.com
alma

Nej, det var inte skrytigt tycker jag! Det var duktigt gjort av dig, 60 sidor är mkt det! // Alma :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -