2010-01-19
 18:23:18

Ska göra matte läxan:(

Hej,hej. Jag vet att jag sagt att jaf ska berätta om min helg men jag har inte hunnit riktigt...sorry.


Denna vecka är det öppet hus i skolan, och idag kom mamma på matten,, den lektionen jag absolut inte vill att hon skulle komma på.. Läraren ville prata med mig och mamma efter lektionen men jag stack till nästa lektion för jag vill inte prata med henne!!
I alla fall nu har jag tränat en gång på engelskan jag fick fel på ett ord jag hade glömt stavningenXD..
Gör matten ikväll om jag hinner//orkar..

På hemkunskapen gjorde vi snoljopens pasta,, den blev förvånadsvärt god..
Så nu ska jag gå ner till köket och laga det,,,... hoppas den blir god..

Ses senare,, kramkram (L)




Uppdatering:: Matte läraren ville tala om att jag blivit trevilgare efter ett möte jag hade med henne för att hon var (är) ruggigt elak möt mig..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -