2010-01-13
 22:23:20

Skolan har börjat!!

Hej,hej. Som ni kanske märkt så har skolan börjat det är därför jag typ aldrig har tid att blogga..
Min dag.. upp kl 07.20,, i skolan 08.10(då vi börjar),, går i skolan hela dagen,, trött efter skolan, så det blir hem till en kompis tills mamma hämtar mig// eller // går hem på en gång och ser på tv..?? varför blir jag alltid så trött under skoldagen?? sedan äter jag middag börjar äta mellan 18.00-19.30.. tror jag.. sedan gör jag eventuella läxor,, sedan går jag och lägger mig.. hinner typ ingen ting..

Nu ska jag fixa klart julklapparna till mina kompisar... är fortfarande inte klar jag var "sjuk" när dom bytte julklappar..

.. med "sjuk" menar jag att jag var inte sjuk asså av en sjukdom,, när jag tagit svininfluensan sprutan pratade jag jätte mycket om det sen började jag gråta för att det känndes som om vaccinet ran ner i armen och sen blev jag helt avdomnad i benen osv.. skolsyster Gunilla gav mig och mig peppar kakor och saft och sa att jag skulle lägga mig ner.. sedan gick det inte över och jag fortsatte grina för att jag mådde så himla dåligt,, då ringde min jätte snälla kompis till min mamma som sedan hämtade mig,, sedan gick jag till skolan dagen efter men mamma hämtade mig på lunchen för jag blev jätte yr,, dagen därpå var jag hemma hela dagen.. det var när jag tog sprutan,, intresant va.. inte särskillt eller hur.

Jag ska göra julklapparna nu och sedan ska jag försöka komma igång med min bok: DU ÄGER,, som jag fick i julklapp.. sedan lovar jag att jag ska gå och lägga mig så att jag inte blir så trött..

Just ja,, i månags sprang jag mot en plint på idrotten,, så klumpig som jag är glömmer jag att bromsa och springer rakt in i plinten och slår i knät..AJ..
Jag trodda att det skulle gå över men det gör så otroligt ont så jag hoppas att det går över,, men jag tror att jag ska gå till skolsyster imorgon och be henne titta på det så att det inte har hänt något allvarligt.

En stor god natt kram från mig, sov så gott(L)


alma

Jag kan följa med dig till skolsyster imorgen igen, ifall du vill det. Hon kanske är frisk imorgon, det får man ju hoppas :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -